ÁSZF
Általános szerződési feltételek
Vásárlás előtt kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF). Jelen ÁSZF a Zárcézár Kft. webáruházához kapcsolódik, kérdés esetén kérjük keressen minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.Zárcézár Kft. (a továbbiakban Szolgáltató), és a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő Partnernek (a továbbiakban Partner)A Szolgáltató a zarcezar.hu weboldalán keresztül bonyolított adásvétele során történő együttműködésének feltételeit tartalmazza.
A Zárcézár Kft. főtevékenysége szerint Iparcikk jellegű bolti vegyes kiskereskedelem foglalkozó társaság.
A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak.
-
Webáruház üzemeltetői adatai: (továbbiakban Szolgáltató)
-
Vásárlási feltételek
2.1 Webshop árak
A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak.
-
A webáruház használata
-
A vásárlás menete
Kérjük, hogy amennyiben a rendelés leadása után 24 órán belül nem kapott visszaigazoló emailt, azt jelezze felénk az ÁSZF 1. pontjában megadott ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén, mert így a megrendelése nem volt sikeres, cégünk felé pedig nem keletkezett teljesítési kötelezettség.A Partner vállalja, hogy a legkisebb rendelési egységeket figyelembe véve adja le megrendeléseit. A Partner tudomásul veszi, hogy a Szállító az árlistájában, webáruházában szereplő termékek, ott feltüntetett legkisebb csomagolási egységeiben teljesíti a megrendeléseit.Partner ismeri és elfogadja az interneten történő vásárlás kockázatait, amelyre tekintettel internetes vásárlás esetén a Szállítót a működési körén kívül eső tényezőknek felróhatóan különösen nem terheli felelősség:
- az internetes hálózat bármilyen, a webáruház működését és a Partner vásárlását akadályozó működési hibája;
- az internetes megrendelés küldése vagy a rendelés visszaigazolásának fogadása során nem a Szállítótól származó bármely adat érkezése,
- bármely partneri vételi eszközben történő bármilyen meghibásodása;
- a vásárlás folyamatában alkalmazott bármely partneri szoftver nem megfelelő működése;
- az internetes szolgáltató hálózatban fellépő bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei tekintetében.
- Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében, vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
- Fizetés utánvétellel:
Amennyiben kézbesített termékek ellenértéke a szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor szeretné kifizetni, akkor válassza a „Utánvéttel” fizetési módot. Az utánvét kezelési díja a rendelés végösszegétől függetlenül egységesen 300 Ft. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség, GLS csomagpontokon csak a megjelölt helyeken lehet bankkártyával fizetni. - Barion / bankkártya-fizetés.:Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Fizetés banki átutalással
Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. A megjegyzés rovatban tüntessük fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
A kiszállítást akkor indítjuk meg, amint a bankszámlánkra jóváíródott a megrendelés összege. Ne felejtsd el a közlemény rovatba beírni a rendelésed azonosítóját, melyet a megrendelésedhez küldött rendszer üzenetben találsz.
Fontos! A leadott megrendeléseket 3 munkanapon keresztül tartjuk, ez idő alatt van lehetőséged az átutalás teljesítésére. A ki nem fizetett megrendelések 3 munkanap után automatikusan visszamondásra és törlésre kerülnek.
Számla neve: ZárCézár Kft.
Számlaszám: 11713005-20614784
Bank neve: OTP Bank Nyrt.
IBAN: HU80117130052061478400000000
BIC / Swift: OTPVHUHB
- A megrendelt áru szállítása a Partnerrel egyeztetett időpontban, a megrendelésben megadott szállítási címre történik. Az árunak az egyeztetett időpontban történő átvételéről a Partner köteles a saját felelősségére gondoskodni. Amennyiben a szállítás időpontja nem megfelelő a Partner számára, úgy köteles a megrendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül a Szállító részére értesítést küldeni. A megrendelt árut a Szállító szállítmányozó partnerei munkanapokon 7-18 óra között szállítják házhoz.
- A megrendelések a weboldalon közölt és a visszaigazoló e-mailben megerősített szállítási díj ellenében kerülnek kiszállításra. A Partner tudomásul veszi, hogy a Szállító a kialakult logisztikai folyamatai miatt a Partnertől azonos napon érkező, de időben eltérő, több megrendelés esetén a házhozszállítás díja szempontjából – a Szállító ettől eltérő visszaigazolása hiányában – külön ügyletnek minősülnek, így külön csomagként, külön szállítási díj ellenében kerülnek kiszállításra.
- Az áruátvételkor a Partner képviselője útján köteles meggyőződni az áru mennyiségi, minőségi meglétéről, illetve a csomagolás épségéről és ezt a tényt a kísérőokmányokon aláírásával igazolja.Az áru kísérő okmánya a szállítólevél, számla vagy a logisztikai cég bizonylata, amelyen egyik fél sem jogosult javítást végezni.
- A Partner jogosult az árut a Szállító költségén visszaküldeni, és a fizetést megtagadni, az alább felsorolt esetekben:
- az áru minősége, mennyisége vagy csomagolása nem megfelelő, a rakodás nem megfelelő, számolhatatlan, balesetveszélyes*
- az árucikk nem lett megrendelve;
- az árucikk nem időre érkezik;
- nem a megállapodott paraméterekkel bír a termék (pl.: kevesebb darabszám, eltérő méret, … stb.).
-
TULAJDONJOG FENNTARTÁSA, ÁRU ÉRTÉKESÍTÉSE
-
TRANSZPORTKÁROK, REKLAMÁCIÓ
A tételesen átadott és átvett szállításokat követően a Szállító mennyiségi és minőségi reklamációt nem fogad el.
-
REKLAMÁCIÓ, VISSZÁRU
45/2014. (II.26) Kormány rendelet
29.§ (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20.§ szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozástól függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezetten kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
-
KELLÉKSZAVATOSSÁG
A Partner a hiba felfedezése után késedelem nélkül, fogyasztónak minősülő Partner esetén legkésőbb két hónapon belül köteles a hibát a Szállítóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a Partner felelős. Partner kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év, fogyasztónak minősülő Partner esetén két év alatt évül el. Ha a szerződés tárgya használt dolog, az elévülési határidő egy év.
-
VITÁS KÉRDÉSEK, ALKALMAZANDÓ JOG
-
Elállási/Felmondási jog
- Az elállás/felmondás joghatásai
-
Adatvédelmi nyilatkozat
-
Szerzői jogok
-
Kockázat
-
Jogválasztás